Translate

torsdag 16. mai 2013

Gult er kult og en liten sniktitt

Da jeg hadde bursdag for noen dager siden, så var jeg så heldig å få mange gavekort på den lokale butikken God Ide. Var litt usikker på hva jeg skulle ha, da jeg hadde en tanke om å samle på GreenGate-servise men fant ut at det er altfor dyrt og jeg har heller ikke tålmodighet til å bare kjøpe en og en tallerken og kopp. 

Etter litt vandring rundt i butikken, så endte jeg opp med nye servietter fra Broste`, en lysestake og en liten fugl. Har enda mere gavekort å bruke, så gleder meg allerede til en ny runde i butikken men da skal jeg ha bedre tid enn sist.



Samboeren syns ikke den var noe lekker men jeg er forelsket.






Nydelige detaljer og en herlig gul farge. Barkestjernene jeg laget til jul har fått plass i bambusskålen fra Ikea.



Måtte bare ha med den lille søte fuglen som forøvrig har en klype under. Lysestake og fugl er fra NORDAL mens kubbelyset er fra Broste`.




 
 Her er den lille sniktitten jeg nevnte. Dette er et skap som min bestefar har laget og det har vært i min mor sitt eie i mange år. Nå er det derimot endelig blitt mitt. Skal pusse og male det litt, så fortsettelse følger. Gleder meg. 




Med et lite utsnittsbilde av buketten som jeg fikk hos min mor og hennes mann, så ønsker jeg dere en Riktig god 17 Mai-feiring og langhelg.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar