Translate

onsdag 3. april 2013

Vel overstått Påske

Så var ferien i Trondheim over og hverdagen har startet for fullt her i gården. Planlegging og kursdag i går, vanlig arbeidsdag i dag.




Det snør så mye at jeg faktisk ikke kan sette ord på det og lite som minner om vår og April måned men den som venter på noe godt...




Fikk min etterlengtede tur til Ikea da jeg var i Trondheim og endelig er disse fine brikkene på mitt spisebord. 




De har jeg virkelig ønsket meg lenge og det er ikke for at de er så dyre at det har tatt tid før de kom inn i mitt hus men det er siden Ikea er så langt borte.

Den søte bambusskålen er også kjøpt på Ikea. Den hadde de i mange forskjellige størrelser. Skulle gjerne hatt den aller største men vanskelig å få den med i flyet eller ned i bagen.




Ble de minste lyslyktene også, grunnet plassmangel i bagen men de er så søte og gir så fint lysspill på skjenken og veggen. 




Disse er sikkert også fine til å sette små blomster i nå til våren, når det ikke lenger blir tent så mye lys innendørs.


I ettermiddag får jeg håpe at det blir litt opphold, så jeg kan driste meg ut å gå tur med hunden, hvis ikke, så blir det iallefall snømåking. Trim skal det bli uansett. 

Ha en fortsatt riktig fin Onsdag, med eller uten snø !


 
 
 


 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar