Translate

fredag 5. april 2013

God Helg

Bare en liten tur innom for å vise dere mine nyeste ugleinnkjøp.Kunne selvfølgelig ikke dy meg da jeg var på Søstrene Grene og kjøpte med meg denne miniatyresken med kjempesøte ugler på.



 


Denne helgen blir nok rolig. Neste helg er vi bedt i bursdag og påsken har vært litt travel, så da er det godt å bare slappe av i hjemmets lune rede. 



Her er nok en ugle. Skulle innom å kjøpe blomster til min bror og svigerinne, da denne sto og ropte "Huhu" til meg. Måtte bare ta den med meg da. Står i entreen på kommoden og hilser velkommen til besøkende. 


Ha en riktig God Helg, alle mine lesere.


 

2 kommentarer:

  1. Så herlig liten boks!!
    Det er så kult med ugler!
    Ønsker deg en NydeligFlott helg
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  2. Så flott blogg du har:)
    Hit kommer jeg garantert tilbake:)
    Ønsker deg en fortsatt fin helg:)
    Klem fra Elise

    SvarSlett