Translate

mandag 4. mars 2013

Ugler i mosen eller ugler på bordet

Blogger så lite for tiden, så nå følte jeg det var på tide å komme med et lite kveldsinnlegg. Har så utrolig lite inspirasjon for tiden og blir bare enda mere frustrert når jeg leser alle de kreative og flotte bloggene til dere andre. Viktig å få med at jeg også storkoser meg når jeg leser dem ! *smiler*



 Syntes jeg hadde altfor mye ting og tang på brett, bord og rundt omkring, så har tatt en aldri så liten opprydding og i den anledning fant jeg den fine lykten inne på tvstuen.



 Hadde nesten glemt den, der den sto på gulvet, ennå med et rødt julelys i. Fikk den hos min datter Susanne og syntes den passet perfekt på lillebordet mitt. Ble et ryddigere uttrykk.



Denne søte ugle-telysholderen fikk jeg hos min kjære svigerinne, Line og min bror i julegave. Hun vet hva jeg liker, siden hun ofte liker det samme som meg. Var en utfordring å ta et klart bilde av dem med lyset i, da de snurrer rundt i full fart. 



 


 

2 kommentarer:

  1. Lekker lykt , fortjener å komme frem :)
    Så fin ugle telyse stake da, artig - aldri sett sånn :) Hadde en med engler for mange år siden som beveget seg etter varmen fra lyset .
    Ha en fin fin kveld, så skal du se at inspirasjonen kommer snart :)
    klem

    SvarSlett
  2. Finfint fine kveldsbilder, Ugla var superkul og både lampe og lykt lekker;))

    SvarSlett