Translate

tirsdag 30. oktober 2012

Ommøblering

fører gjerne også med seg lysten til å lete etter nye skatter å putte inn i stua.






Så da var jeg så heldig å finne dette gamle skapet. Et potteskap faktisk. Syns det passet veldig godt til den sorte veggen, hvor sofaen nå står. 




Alt jeg trengte å gjøre var å kjøpe nye knotter og da valgte jeg disse. Syns de var veldig søte og samtidig beholdt jeg den gammeldagse stilen på skapet.




Har satt stearinlysene i en blomsterpotte fra Kremmerhuset.Lampen som står oppå skapet er en foreløpig løsning, da jeg har bestilt en industriell sort lampe som skal være på veggen etterhvert.




Gamle sandkakeformer og en gammel klokke fant jeg jammen også. Nå har de gjort sin tjeneste og kan bare ligge som pynt.




En dag stoppet denne kanskje på akkurat dette tidspunktet og ingen orket å reparere den. Rett og slett et klenodium.





Er vel snart på tide å kaste ut lyngen. Tror jeg likevel skal vente til jeg kan pynte til advent på brettene.





Vet jeg har vist disse telysholderne før men måtte bar minne dere på at de fins. Hvis noen skulle spørre hva mitt beste kjøp er, så kommer disse veldig høyt opp på listen. Lene Bjerre har mye fint.




Ønsker dere en fin kveld og håper at mine innslag i hverdagen kan bringe litt inspirasjon og glede.



*Klem fra meg*






5 kommentarer:

  1. Hei wanja;):) ja det er noe med det;) er vanskelig og legge fra seg en ide, men det får jeg bare godta denne gangen;) satser på at jeg får gjennomslag etterhvert;) så lekker det lille skapet var;) og genial ide det med formene;):) blir så glad når jeg kommer over slike ideer fra dere bloggdamene;):)
    Gleder meg til og se den nye kampanje som straks kommer i hus;):)
    Klem til deg;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du får nok gjennomslag etterhvert, skal du se ;) Godt at noe av det jeg viser kan være til inspirasjon og glede :)

      Klem tilbake og ha en fin Onsdag !

      Slett
  2. Hei Wanja :)
    Forandring fryder jo ;) For oss interiørinteresserte er jo dette nesten som en besettelse ;)
    Veilig fint hos deg i alle fall, og så herlig med det lille skapet i stua!
    Likte veldig godt puta du har i sofaen!
    Takk for herlige ord hos meg :)
    Ha en flott onsdag!!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er en besettelse men den gjør oss jo så glad :)
      Tusen takk for ros og den puta er jeg kjempeglad i. Har to stykker. Kjøpt på Kid.

      Ha en flott Onsdag, du også :)
      Klem Wanja

      Slett
  3. Hei Wanja! Takk til deg for koselig hilsen på bloggen min. Jeg har ikke oppdaget din blogg før nå, så det var fint du la igjen noen ord slik at jeg kunne finne din. Jeg legger deg til på linklisten min.

    Flott det gamle skapet du har funnet deg. Likte knottene du har kjøpt til det. Det passet veldig fint inn i stua.

    SvarSlett