Translate

onsdag 17. oktober 2012

Kveldsstemning

I stua er kos. Med vinteren like rundt hjørnet kommer også lysten til å gjøre det ekstra lunt og koselig i hjemmet. Har ikke den helt store bloggeinspirasjonen for tiden og velger derfor å legge ut noen bilder av hvordan jeg har det i stuen min for tiden.




Det heklede pleddet er jeg kjempeglad i og syns det skaper en god atmosfære i stua.



Så her bruker jeg å krype opp i sofaen med en kopp te og et bra program på tv.



Lykten fra Skeidar har blitt mye flyttet på men nå står den altså her. Lyser opp mellom stua og spisestua.



Har byttet litt om på brettene og laget de litt mere høstlig.



Det lille søte fuglehuset ble med meg hjem fra Kremmerhuset, da jeg var på familiebesøk sist helg. Skulle gjerne hatt plass til mye mer men det får vente. 


Håper dere alle nyter høsten like mye som jeg gjør også satser jeg på et nytt prosjekt så snart som mulig, så har jeg kanskje litt mere å komme med.


*Klem fra meg*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar