Translate

torsdag 27. september 2012

Wallstickers og kveldsstemning



Har faktisk gått til innkjøp av veggord. Syns det er så fint når jeg ser det hos andre men har rett og slett ikke kommet meg til å kjøpe det før nå nylig. 

Dette er kjøpt for en billig penge hos Nille og er vel ikke av beste kvalitet men greit å bruke som en test iallefall. 




Har flyttet det lille pyntebordet på denne veggen og skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før. Pus ser også ut til å være fornøyd med det.Eller kanskje ikke ?




Nå ble ikke eplekassen så alene på veggen lenger. Fått selskap av både veggord og pyntebord.




De små telysholderne fra Wik & Walsøe blir jeg aldri lei av. De blir flittig flyttet rundt omkring i huset.




Uglemor har fått selskap av en liten grønn vase med en lerkegrein til pynt. 

I morgen er det helg og den skal nytes med litt DIY, fårikål og mye hjemmekos.


*Klem fra meg*





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar