Translate

torsdag 13. september 2012

Spøkelsesplanten min

Må bare legge ut noen bilder av min nye plante til entreen. Har lett lenge etter noe som kunne pynte opp kommoden i gangen og har endelig funnet det. 



Corokia-planten eller som jeg velger å kalle den, spøkelsesplanten. Er enda ikke helt hundre prosent sikker på at jeg har rette navnet, så det er lov å arrestere meg på dette.



Både planten og denne rustikke fine krukken er kjøpt på en lokal blomsterbutikk her i Stokmarknes. Hamptråden har jeg bare knytt rundt for litt ekstra pynt.



Er kjempefornøyd.Kanskje skulle det bare vært planten som hadde stått der men nå er jeg i overkant glad i levende lys.

Håper dere har hatt en fin Torsdag og i morgen er det nok en gang Helg. 


*Klem fra meg*



2 kommentarer:

  1. Det e nok corokia ja eller blogge-planten ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt at jeg hadde rett ;) Takk førr den :) God helg :D

      Slett