Translate

tirsdag 25. september 2012

Høstlige innspill

I stuen er det nå kommet et mere høstlig preg på interiøret mitt. Noe er hjemmelaget og noe er kjøpt. Her kommer et lite bilderas av "høstkolleksjonen" min.




Høsten bringer med seg mye kos og det å tenne i ovn er absolutt et av mine koseelementer. Det å sitte i sofaen med en kopp te og se på solnedgangen og nyte varmen fra vedovn, det er høstkos for meg.



I kveld skal jeg krype opp i sofaen med mitt nye interiørblad som kom i posten i dag. Gleder meg.




Har fått noen flere Norgesglass i hus og dette har jeg puttet noen selvplukkede kongler og rognebær i. Veldig enkel pynt på brettet men også effektfullt og ganske så fint, synes jeg.




Mitt hjemmestrikkede lysglass med variert resultat kom til sin rett igjen, etter å ha stått alene i skjenken over sommeren. Det er et vanlig syltetøyglass og har strikket bare med å måle på glasset. Det skal komme litt hamptråd på det men er litt treg av meg.



Ønsker dere en fortsatt fin og inspirerende tirsdagskveld.



*Klem fra meg*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar