Translate

lørdag 29. september 2012

Helg og litt rydding på kjøkkenbenken

Har hatt et stort brett stående på kjøkkenbenken over lang tid nå. Der har jeg oppbevart mye som til daglig brukes, som kaffe, suketter, kjøkkenredskaper og lignende. I dag fikk jeg endelig ånden over meg og flyttet det. Nå har jeg plutselig mye mere kjøkkenbenk å boltre meg på.





Da måtte jeg selvfølgelig sette noen ting der, så det ikke ble så tomt. *smiler* 

Norgesglasset med redskaper bare MÅ jeg ha på benken. Den søte lille skålen med lokk, som jeg har fått hos min svigerinne. Den har jeg allerede rukket å bli veldig glad i. 

PiP og GreenGate koppene står på stettfatet under glasskuppelen. På den måten får de stå framme i all sin prakt men likevel ikke bli støvete.Sier hun med støv på hjernen..





Ønsker dere alle en riktig god helg og kanskje ble dere inspirert til også å rydde litt på kjøkkenbenken en ledig stund. Hvis det trengs, vel å merke.


*Klem fra meg*




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar