Translate

tirsdag 21. august 2012

Eplekasse og nye puter

Har faktisk vært å handlet litt interiørstæsj i dag også. Sluttet litt tidligere på jobben og tenkte, da kan jeg jammen stikke innom Blomsterdesign som ligger midt i sentrum, før jeg stikker hjem. Det endte opp med en eplekasse, som jeg skal bruke som hylle. Må bare bestemme meg for hvor først. 




Fin, ikke sant ? Så endte jeg opp med to pelsputer som var på halv pris. Har lenge ønsket meg slike, så da måtte jeg bare slå til da.


Til slutt, et lite bilde av "hjemmebaksten" min. Hihi.. Interiørblad er en selvfølge når jeg skal kose meg med søtsaker.



*Klem fra meg*


6 kommentarer:

  1. For en fin kasse! Sånn står på min ønskeliste også :)
    Jeg har nytt siste feriedagen ute i solskinnet og er (nesten) klar for jobb igjen i morra.
    ha en fin kveld!
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Ingrid :) Ja, kassen var helt nydelig og hun hadde i mange størrelser, denne var den minste og kostet bare 149 kroner :) Bra at du fikk solskinn på siste feriedagen din da ! Så altfor godt med ferie.. Ha en riktig fin kveld og en god dag på jobb i morgen. Klem

    SvarSlett
  3. Så stilig! Blir nok ei flott hylle :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Ja, gleder meg til å få den opp på veggen, Marit :) Skal selvfølgelig ta bilde av den da også ;) Klem

    SvarSlett
  5. Så flotte ting du har kjøpt det Wanja :)
    Shopping gjør godt i interiørhjertet..men kanskje litt vondt i lommeboka...pytt, pytt ;)
    Likte "hjemmebaksten" din også :)
    Blader er uvurderlige!
    Flott helg ønskes deg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  6. Tusen takk, Mirjam :) Ja, putene gjorde litt vondt i lommeboka, selv på salg men som du sier, pytt pytt ;) Elsker interiørblader, selv om man finner det meste på nett nå, så er det noe eget å sitte i fred og ro med en kopp te og et spillernytt blad :) Klem Wanja

    SvarSlett