Translate

søndag 10. juni 2012

Mere sommer og litt hobbysysler

Snart skal vi i bryllupet til min bror og hans vakre utkårede. Dette skal foregå i Trondheim, så det er ganske stressende dager nå før avreise. Dress, bunad, kjoler, taler, hund som skal avleveres osv.. Så nå kopler jeg litt av med blogging og litt kakao.


Har ordnet mye ute i de siste to dager og her følger noen stemningsbilder og inspirasjonsbilder fra verandaen og hagen vår.

Har laget bjørkehjerte for første gang


Skal i utgangspunktet ikke være grønne blader på men vanskelig i disse grønne tider

Har veranda rundt hele huset men dette er vår solplass på ettermiddagen og til sent på kveld
Kaffe og godsaker må til mens man jobber ute


Egetprodusert "Velkommenskilt" av drivved

Litt trist, siden lobeliaen ikke blomstrer enda men bare vent..


Her skal det bli en skjønn liten dam og kanskje en liten fontene (Hvis "mor" får det som hun vil..)


Syns slike vinkarafler er flotte å bruke som blomstervaser ute
Klem fra meg

7 kommentarer:

  1. Oææ, så flott! Nydelig hjerte:) Du e bare superflink. Tenkte tanken igår, men siden bjørka spretter som bare fy om dagen, la jeg det på is. Ser jo nå at det ble flott med grønne blader likevel ;)

    Ha en fin dag Wanja. Klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig at du likte bjørkehjertet mitt :) Var litt i tvil jeg også men syns jammen det ble ganske fint med grønne blader også. Er spent på å se fortsettelsen på ditt palleprosjekt på verandaen.. Superfint ble det iallefall :)

      Ha en flott dag, du også, Marit. Klem.

      Slett
  2. Hei:)
    Så flott hjerte;) koselig blogg du har,la meg til som følger hos deg;)
    Kom gjerne innom eg på et besøk også;)
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann og tusen takk for koselig kommentar :-) Har kommentert inne på din blogg og lagt meg til som følger :-)

      Klem.

      Slett
  3. Takk Wanja :)
    Idag må det vel bli litt fotografering....lenge siden sist. Har litt flere pallekasseprosjekt i hagen, så følg med ;)hihi

    Klem.

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Så nydelige bilder hos deg :)
    Fint du har pyntet ute, massa fine detaljer!
    Må kikke meg litt mere rundt her inne hos deg ;)
    Fin uke til deg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
    Svar
    1. Koselig å høre at du liker det du ser på bloggen min :) Har vært inne å sett på din og lagt meg til som følger ! Den var kjempefin og inspirerende :) Ha en fin uke, du og ! Klem fra meg.

      Slett