Translate

lørdag 26. mai 2012

Nytt møter gammelt og vice versa

Nå vil jeg ha sommer og sol ! I mellomtiden trøster jeg meg med mine små prosjekter innendørs. Har også fått brukt et gavekort jeg fikk til bursdagen og det resulterte i litt nytt krimskrams, som jeg selvfølgelig bare måtte ha ! Under følger noen bilder av den gamle hyllen som jeg pusset og malte, med både ny og gammel pynt på.


Staselige hjorten som bare måtte hjem til meg og opp på hylla
Gammel, sliten og skakk men likevel sjarmerende søt
Det lille sinkhuset er også nytt
Krokene er kjøpt på God Ide og jeg har brukt Huntonitt på skruene, så de skulle bli hvite

Nytt hjerte (Hjerter får jeg aldri nok av..)
Gammelt syltetøyglass med selvstrikket "genser"



Plutselig hadde en GreenGate-skål funnet veien til mitt hus


Motivet er så søtt

Klem fra meg 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar